Wij zijn Bobby en Jessica en samen met onze hond Yuna zijn we aan het overlanden in Azië. In 2016 lieten we ons inspireren door de hashtag #vanlife en bouwden we een oude ambulance om tot camper. In 2022 besloten we Europa te verlaten voor een avontuur op vier wielen. Onze camper is een Mercedes 208D uit 1991. Met deze site proberen we anderen te inspireren om nog meer mooie reisdromen waar te maken.